Wednesday 20 February 2013

Testimoni Fibroid dalam Rahim

Saya telah menjalani pembedahan buang fibroid dalam rahim pada tahun 2010. Pemeriksaan di buat pada bulan January 2010 dan ketika itu saya tidak sedar yg fibroid saya sudah membesar 12cm. Sebab tidak merasa apa2 sakit walupun ketika dtg bulan turun darah yang banyk pada hari kedua & ketiga. Tetapi dtang bulan saya tetap sama hanya 7 hari dan berhenti.. tidak sperti orang lain selalunya sampai 15 hari... Cuma bezanya saya rasa perut saya macaman makin membesar. Bila check dengan Dr Sakit Puan. Dr Pakar tersebut terkejut yang fibroid saya dah besar dan cadangkan saya buang fibroid tersebut. Memandangkan Fibroid tersebut di dalam rahim saya.. Saya terpaksa buang dengan rahim2 saya sekali untuk mengelakkan risiko yang lebih tinggi berlaku.

Selepas pembedahan saya tetap maintain memakan product shaklee  Protein, Vita Lea, zinc, vitamin C,  Vitamin E and Corotamax.  Setelah 4 minggu saya followup ke hospital. Dan Dr sungguh berpuas  hati tiada parut pun pada tempat pembedahan tersebut dan  garis tempat potong tersebut cantek and fine ajer.. Alhadmulillah ovari saya active and saya tak ada masalah dengan hormon.

Saya bersyukur apa yang berlaku ada hikmahnya Dan smeuanya dengan Izin Allah. PAda mereka yang akan menjalani sebarang pembedahan saya syorkan untuk mengambil product ini. ketika itu tiada VIVIX. So.. saya syorkan ambik VIVIX, ESP (protein), vita lea, vitamin E, Vitamin C and zinc. Insyallah dengan Izin Allah. Setiap tahun saya akan followup dengan Dr Sakit Puan untuk mengetahui status and keadaan ovari saya.. Bila buat ultrasound alhamdulillah.. Semuanya OK. Terima kasih Allah.

 Jadi kalau nak order shaklee dan dapat dengan harga Ahli boleh PM/Whatapps saya di no talian 0195139390 atau beli terus ke kedai shakleee dengan mengguna ID saya 465145. 

1 comment:

  1. jika anda berpuas hati dengan penerangan saya,samaada melalui phone atau wassap,sila comment di blog ini.
    Terima kasih

    ReplyDelete